2009. november 2., hétfő

Halloween

Úgy kerdődött az egész hogy a főnök kitalálta hogy septiben pergessünk ki 250 fiók mézet. De még mielött nekikezdenénk még csináljuk meg ezt meg azt meg satöbbi. Így aztán persze nem végeztünk a pergetéssel és belelógott a szombatba. Mintegy 7 órával... :-)
Ettől még persze mentünk... Pár parkolóban fogyasztott sör és rum után nekivágtunk a szörnyek, boszorkák és Micheal Jacksonok rengetegének.
Na ekkor történt hogy Marcot két helyi tag megfejelte mert hogy mégis mi a faszt hisz magáról. Hát bármit is hitt, hamar elfelejtette...
Én próbáltam a tömegben tájékozódni hogy merre lehetne még sört beszerezni. Hát vagy kinevettek, vagy szörnyülködtek (mondjuk ez Halloweenkor oké...), vagy mondták hogy arra, ott. Én oda is mentem de ott mindig valami baromság volt. Mint babaüzlet, meg bank...
Egyik alkalommal amikor egy tag épp kiborult hogy milyen vakmerő és megátalkodott vagyok, hogy inni akarok, felismertem hogy valami nagykutya énekes. Láttam a vidijóját a jutúbon...
Azét mielőtt odébbáltam még megkérdeztem hogy na és tik mikor jösztök dúd?...
Aaztán, volt olyan is hogy hair show. Ez abból állt hogy 15 tök jó csaj virágokból készült bikiniben táncolt a színpadon... A hajukat nem figyeltem...
Aztán jött másik 15 és ugyanezt csinálták fehér pongyolában a M.J. Thrillerjére. A hajukat nekik se figyeltem...
Aztán még muzsikáltak egy darabig, majd 22.30-kor vége lett a cuccnak. Amit azért nem értettem mert a rádió bemondta hogy éjfélig tart. Meg is kérdeztem egy tagot hogy most akkor mi van. Mondta hogy igen, az utca van lezárva még 1,5 órát hogy legyen időnk eltakarodni... Ááá! Szííí!...
Úgyhogy csatlakoztam a többiekhez a kocsinál. Mint kiderült 3 órája vártak... Csakhát ugye rossz helyen... Ki megy a kocsihoz ha buli is van. Különben se volt már semmi ital a kocsinál...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése