2009. június 28., vasárnap

Delfinesdi...

A delfinnézés ötletén a többiek úgy fellelkesedtek, hogy a következő szabad nap ott kezdtünk reggel.
Én most is izgatott voltam, otthon is felejtettem az egész búvárfelszerelésem... De mire észrevettem már nem volt mit tenni, ott álltunk a parton, láttuk a delfineket, nincs visszaút így kell boldogulni. Különben is "Az Atti kemééény!..." Majd beúszok aztán a víz meg csak nem olyan sós hogy kifolyjon a szemem...
Na, erről elég hamar lebeszéltek...
Mondták hogy van itt valami tag és annál lehet bérelni, úgyhogy ne próbáljam ki hogy milyen amikor kivisz az áramlat az öbölből. Hallgattam rájuk... De! "Az Atti akkor is kemééény!..."

Mondták hogy most elég kemény az óceán. Hát ezt mi is észrevettük. Amint beevickéltem megborított egy hullám, és miközben a búvárszemüveget erőltettem a fejemre elvesztettem a pipát.
Ott úszkálnak a delfinek, menni kell!... Mentünk... Először a hangokat lehetett hallani, na már ettől majd összepiszkítottam magam körül a vizet örömömben... Aztán megláttunk egyet-kettőt, majd előtűnt kb 20. Ekkor már tudtam hogy jó helyen járunk...
Ők hosszúcsőrű delfinek voltak, bár az angol név kicsit beszédesebb (spinner dolphin), mivel sokat ugrálnak és pörögnek is közben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése