2009. június 28., vasárnap

Mondjátok meg Máriának... :-)

Pár napja a Ross-ba sétálgatás közben összefutottam egy magyar barátommal, Máriával...
Nagy volt az öröm és a meglepetés, és mivel nekem másnap épp szabadnapom volt, mindjárt meg is beszéltük hogy találkozunk és delfint nézünk, meg elmegyünk a Vulkánhoz... Ez egyikhez, mert van ám itt dögivel...
Másnap reggel megdöntöttük az egymásranemtalálás világrekordját...
Nem unatkoztam, mert minden nagyon szép volt megint, de a korai kelést azért bántam... Legalább kipróbáltam a stoppolást, tényleg működik és kedvesek az emberek, még akkor is jófejek voltak amikor hazafele miután felvettek lerobbant az autó... :-)

Délután ért a második meglepetés, amikor slattyogok le a háztól hogy beszéljek a főnökkel és látom hogy behajt a farmra egy ismeretlen autó. Na ez is eltévedt! gondoltam...
Hát nem! Mária volt... :-) Elmentünk a Lavatube-ba vacsorázni. Finom friss mahi-mahi volt, meg helyben csapolt lava-man sör... hmmm

Jót beszélgettünk és jókat derültünk hogy milyen kalandosra sikeredett a nap...

A képek nem feltétlen ekkor készültek, de jók így ideraktam őket...
Rendőrautó csak úgy hawaiasan, avagy nem piros, nem a Magnum...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése