2009. augusztus 4., kedd

07. 24.

A Vulcano nemzeti parkban meg lehet nézni ahogy a láva a vízbe ömlik. Ez sajna a múltkor lemaradt, ezért ezt a napot ezzel kezdtük.
Hát mint kiderült ide mindenki este-éjjel jár, mert hogy olyankor látni ahogy izzik a láva. Na nekünk erről senki nem szólt, viszont így legalább nem zavart senki mert tök egyedül voltunk. A cefet gőzt így is prímán láttuk, klassz volt nagyon. Itt is volt kis áldozati hely...Lazárták az utat... Most merre tovább, hol lehet a láva?...Na innen ilyen volt a kilátás:
http://www.youtube.com/watch?v=VoQOM0pRYqA

Ja igen meg a noni! Hát az nőtt mindenhol veszettül. Kár hogy olyan büdös mert egészséges ám nagyon. Állati betegnek kell lenni hogy egyen belőle az ember...

Innen meg se álltunk Hilo-ig. Pintosabban az Akak ízesésig. Kis botanikus kert is jár a vízeséshez. Végre tudtam fotózni piros banánt, kedves növényismerő barátaim, fogadjátok szeretettel. Megkértünk egy fickót hogy csináljon képet rólunk. Hát amit szöszölt, kis híja volt hogy jól kiröhögjük aztán csinálunk mi magunk...
Az igazi, kőkemény botanikus kert ezután jött. Kicsit késve értünk ide, mondták hogy kb 50 perc és zárnak. Hát én nagyon visszafogtam magam, de így is extra 30 percig nyitva kellett még tartaniuk. Kárpótlásul vettem egy kitűzőt...
Ennek a kertnek a felfedezésével az is el tudna tölteni egy napot, aki csak kicsit szereti a természetet és nem olyan radikális mint én, hogy órákig képes vagyok bámulni egy üres madárfészket...
Csak pár képet rakok, majd teszek fel videót oldalra a linkekhez...

1 megjegyzés: