2009. augusztus 2., vasárnap

07. 19.

Arcpirítóan hosszú szünet után ismét jelentkezem vadonat új kalandjaimmal...

A hosszú kihagyás egyik oka hogy bátyám Balázs meglátogatott, és két hétig egy gyönyörű, azonban internettelen házat béreltünk Milolii-ban.

Na de hogy kezdjem az elején, hiszem úgyis az újabb bejegyzést teszi előre és akkor jól össze lehet zavarodni, júli 18-án este érkezett meg Balázs.

Valahogy így: http://www.youtube.com/watch?v=Hi9oumYz1OI

Mindketten foglaltunk autót, más más autóbérlőnél, hát az övé nyert, mert az volt közelebb...
Így a lustaságunk eredménye egy V8-as 6 literes Dodge Charger lett...A házinéni mindjárt közölte is hogy ez olyan "gestapós". Nem mentünk bele hogy a Dodge az leginkább tök amerikai... De a néni is javított hogy a lengyelek is csinálnak jó kocsikat...
Érezhette hogy még mindig nem gömbölyű a dolog mert gyorsan magunkra is hagyott minket... :-)

Egy biztos a szóban forgó kocsi igen jól állt nekem. Hagyott is a bátyám vezetni, mígnem kb egy óra után a kanyarban lemarattam az útpatkát... Én mondtam hogy az az előbb még nem volt ott, de Balázs arcára nem is annyira a hitetlenkedés mint a röhögés ült ki...
Innentől ő vezetett... Jól el tudtam gondolkodni hogy mikor is kerülhetett oda az a fránya beton... ...máig nem tudom...

Út közben megálltunk egy hangulatos kis helyen ebédelni. Itt:Ja igen ez már másnap. Első este csak Konáig jutottunk...
Viszont szép kilátás nyílt a vendéglőből a (asszem) Kealakekua öbölre...

1 megjegyzés:

  1. Dodge Charger?? Natakaroggy!! Már csak a cobra napszemüveg kell.. Ejj, azt a magyaros betyár mindeneteket!!

    VálaszTörlés