2009. február 9., hétfő

Első nap csak nézegettem hogy mit csinálnak, mikből áll a munka. Gondolhatjátok hogy nem tudtam egy egész napot nyugton ülni és várni hogy hasson az átállás. Nagy meglepetés nem ért, de az tetszett hogy minden nagyon szervezett és kidolgozott. Majd erről szeretnék egy bejegyzést külön, hogy a szakmabeliek és érdeklődők kedvükre élvezkedhessenek.
A faház nem nagy, egylégterű. De tekintve hogy vagy dolgozunk vagy kinn vagyunk a szabadban ez nem gond. Inkább arra hat majd ha akarok látogatót fogadni. Maga a telep olyan mint a filmeken az elhagyatott dzsungeltagyák, drogbárók rejtekhelyei... Annyi papaja van mina a szemét. Ez nő mindenhol. Meg avokádó. Este csináltak a srácok mázzel valami fagyifélét belőle. Jó volt, de féltem hogy olyat fosok hogy megemlegetem. De nem, pedig mint utóbb kiderült az átállónapomon végig a rossz csapból ittam. Esővizet... :-)
Ma már meló volt. Bele is dobtak a mélyvízbe. Ki kellett építeni az egyik pároztatótelepet, mert valami mittoménmi miatt kicsit kihaltak. Részletekkel megint majd külön, a lényeg hogy sokat kellett dolgozni és okosan hosszú inget vettem, így csak a kézfejem égett le.
Ja, persze nagy volt az arcom de azért farmert, meg más munkaruhát hozhattam volna... :-)
A terepen láttam ma noni fát, sok sok gekkót, meg egyéb érdekességeket, sajna kép nincs mindről, de ami gyakori azt majd látok még és akkor jól lefotózom.
Itt van pár kép az ebédszünetről meg egy kis videó is asszem...