2009. február 11., szerda

Tegnap előbb elengedett minket a főnök, hogy el tudjunk menni a szupermarketba, ami kb egy órányira van. Szóval vannak esti képeim városáról. Vásárlás közben nem ért vagy meglepetés, mindenki túlsúlyos... Olyasmi volt ez a hely mint az Alfa, olcsó, de mindenből csak 12-es kiszerelés van. Kipróbáltam volna ezt-azt de ott lebgett a fejem felett hogy ha nem izlik mégis mit fogok csinálni két liter guavalekvárral. Így többek között ez is kimaradt. Ja igen és nincs sör! Ezek nem normálisak! Nem akarok én itt iszákoskodni de egy sör azért jól tud esni. A választék siralmas, kb hat.hét féle ha van és abból is a heineken az egyik ami ugyan jó de it bazidrága, és ráadásul csak visszaváltható van... meg Bud light... rendes Bud hogy miért nincs???
Szóval a sörkultúrájukon még fejleszteni kell... :-)
Ma kicsit távolabb kellett menni dolgozni mint eddig így tudtam végre képeket csinálni a tájról. Bár csak a kocsiból fotóztam, elég jól sikerültek...Persze megint volt papaja a menüben, de ma Pampalini-stílusban tálalva.Aztán gyomirtózni is kellett. Totális gyomirtószer, hmmm végre valami szakmai meló!...A távoli telep persze kései hazaérkezést jelentett, de így lettek naplementés képek is... :-)
Még azt ma feltétlen meg akartam osztani veletek, hogy a rádióadón, amin egyébként folyton reggae vagy valami hasonló lazulós zene megy, minden nap délután háromkor letolnak egy Izi számot. És ennek hihetetlen hangulata van. Ez az a szám: